Model

Model

Pogoji uporabe

Klauzula 1: Identiteta prodajalca

Mi smo:
MonkeyMonkey BVBA
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgija
E-poštni naslov: [email protected]

Davčna številka: BE0549896463

Klauzula 2: Uporabnost in pogoji

1. Naši pogoji veljajo za vsako ponudbo od nas kot spletnega trgovca do vas kot potrošnika (vsake fizične osebe, ki izključno za namene, ki niso povezani z njeno poklicno dejavnostjo, kupuje ali uporablja blago ali storitve, ki so na trgu na voljo).

2. Dostavljamo po celem svetu razen na Åland Islands, American Samoa, Bangladesh, Bonaire, St. Eustasius and Saba, Brazil, British Indian Ocean Territory, British Virgin Islands, Christmas Island, Cocos Islands, Cook Islands, Costa Rica, Falkland Islands, Philippines, Guam, Heard and MacDonal Islands, Isle Of Man, Israel, Cayman Islands , Libya, Morocco, Marshall Islands, Mauritius, Micronesia, North Korea, Solomon Islands, Syria, Thailand, Turks and Caicos Islands, United States Minor Outlying Islands, United States Virgin Islands, United Arab Emirates, Vietnam, South Africa, South Georgia and the South Sandwich Islands. Če oddate naslov za dostavo v eni od teh držav, si pridržujemo pravico, da vaše naročilo zavrnemo.

3. Da bi lahko oddali naročilo, morate biti starejši od 18 let. Če ste mlajši od 18 let, vas prosimo, da vaše naročilo odda starš ali zakoniti skrbnik. Če opazimo, da je naročilo oddal mladoletnik, si pridržujemo pravico, da vaše naročilo zavrnemo.

4. Oddaja spletnega naročila na spletni strani predstavlja formalno sprejetje naših pogojev, ki so vedno na voljo preko naše spletne strani.

5. Če ste naročilo oddali prek spleta, vam poleg potrditve naročila ali najkasneje ob dostavi zagotovimo kopijo teh pogojev v obliki, ki jo lahko shranite ali natisnete. Priporočamo, da to vedno storite.

6. Če poleg teh pogojev veljajo dodatni posebni pogoji, zgoraj navedeno velja tudi za te posebne pogoje. Vi kot potrošnik lahko vedno zahtevate najugodnejše besedilo, če bi bili naši pogoji v nasprotju s posebnimi pogoji.

Klauzula 3: Naša ponudba in vaše naročilo

1. Izrecno navajamo v naši ponudbi, ko je le-ta veljavna samo za omejeno obdobje ali je podvržena posebnim pogojem.

2. Vedno opisujemo čim bolj celovito in natančno, kaj prodajamo vam, kot tudi potek našega procesa dostave. Opis je v vsakem primeru dovolj podroben, da vam omogoča ustrezno oceno. Če uporabljamo grafične prikaze, so ti pravi odraz ponujenega blaga in/ali storitev. Vendar pa se lahko zgodi napaka in če smo jasno napačno navedeni, nismo obvezani dostaviti blaga.

3. Vaše naročilo je popolno in pogodba med nami je dokončna, ko vaše naročilo potrdimo po pošti in glede na vaše plačilo s kreditno ali debetno kartico, takoj ko prejmemo odobritev izdajatelja vaše kartice. Sprejemamo Paypall, Visa, Mastercard, American Tracked in druge kreditne kartice. Če izdajatelj vaše kartice zavrne soglasje za vaše plačilo nam, ne moremo biti odgovorni za kakršno koli zamudo pri dostavi in/ali nedostavi vašega naročila. Naročila brez veljavnega plačila na ime registriranega imetnika kartice ne bodo sprejeta ali obdelana.

4. Za nakup izdelka ga dodajte v nakupovalno košarico. Nato oddate svoje kontaktne podatke in podatke za plačilo. Naslednji korak je izbira načina dostave: Standardna pošiljka ali Sledena pošiljka. V zadnjem koraku vas vodimo na pregledno stran, sprejmete naše pogoje in potrdite svoje plačilo s pritiskom na gumb ‘Kupi zdaj’, z napisom “naročilo s plačilom”. Če ste dokončali te korake, je vaš nakup dokončan.

Klauzula 4: Pravica do odstopa od nakupa

1. Če od nas kupite blago, imate pravico, da se odločite, da blaga ne želite obdržati 30 dni od dostave ali sklenitve pogodbe. Nato lahko vrnete svoje naročilo brez kazni in brez navedbe razloga (stroške tega nosite sami). V roku 14 dni po prejemu vašega vrnjenega naročila ali vaše navedbe, da želite odstopiti od pogodbe, vam bomo povrnili celotno kupnino, z enakim načinom plačila, kot ste ga uporabili pri nakupu. Stroški, nastali z izbiro dodatnih možnosti dostave, kot sta Sledena pošiljka ali Darilno zavijanje, niso povračljivi.

2. Pravica do odstopa od nakupa ne velja za personalizirane izdelke

3. Neposredni stroški vračila blaga bodo torej na vaš račun. Navedli bomo stroške vračila ali ocenili stroške, če jih vnaprej ni mogoče izračunati. Če blaga ni mogoče vrniti po pošti, bomo blago prevzeli od vas brez dodatnih stroškov. Vračilo plačila lahko zavrnemo, dokler ne prejmemo vrnjenega blaga ali dokler ne pokažete, da ste blago vrnili, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

4. Pričakujemo, da boste z naročilom in embalažo ravnali z največjo skrbnostjo v prvih 14 dneh po dostavi. Če želite vrniti blago, kot je opisano zgoraj, ga smete samo razpakirati ali uporabiti toliko, da ocenite, ali ga želite obdržati. Vrnjeno blago se lahko testira, vendar ne uporablja. Pri vračilu blaga morate vrniti tudi vso dostavljeno dodatno opremo in - če je to razumno mogoče - vrniti blago v originalnem stanju in embalaži ter upoštevati naša navodila, navedena spodaj.

5. Paket lahko vrnete po pošti ali kurirju.

6. Da bi pravico do odstopa od nakupa hitro in pravilno uveljavili, tako v primeru dostave storitev kot v primeru dostave blaga, lahko pošljete e-pošto na [email protected] z vašo številko naročila. Po e-pošti vam bomo poslali potrditev vašega odstopa.

Klauzula 5: Cena

1. V obdobju, ki ga navajamo v naši ponudbi, se naše cene ne spreminjajo, razen zaradi sprememb cen, ki izhajajo iz sprememb stopenj DDV.

2. Naše cene vključujejo vse davke, DDV in vse druge dajatve. Tako vas nikoli ne bodo doletele neprijetne presenečenja. Kljub temu se lahko odločimo, da vam poleg nakupne cene zaračunamo tudi stroške dostave. V tem primeru vas bomo o tem vedno obvestili, preden dokončno oddate svoj nakup. V tem primeru vas bomo o tem obvestili pred dokončno potrditvijo vašega naročila.

Klauzula 6: Plačilo

1. Sprejemamo samo vnaprejšnje plačilo preko naše spletne strani z uporabo tam navedenih načinov plačila.

2. Da bi zagotovili varno spletno plačilo in varnost vaših osebnih podatkov, bodo podatki o transakciji poslani šifrirani z uporabo tehnologije SSL. Za plačila s SSL ni potrebna posebna programska oprema. Varno povezavo SSL prepoznate po "ključavnici" v spodnji vrstici statusa vašega brskalnika.

Klauzula 7: Skladnost in garancija

1. Zagotavljamo, da so naši izdelki v skladu z vašim naročilom in izpolnjujejo normalna pričakovanja, ki jih imate ob upoštevanju specifikacij izdelka. Prav tako zagotavljamo, da so naši izdelki v skladu z vsemi zakoni, ki so veljali ob času vašega naročila.

2. Kot potrošnik imate zakonsko dvoletno garancijo na blago, ki ga kupite od nas, če ta izdelek ni v skladu z oddanim naročilom. Med tem obdobjem in znotraj zakonskih omejitev zagotavljamo brezplačno zamenjavo ali popravilo izdelkov, ki kažejo napako, ki jo krije zakonska garancija.

3. Kolikor je to mogoče ali razumno, imate možnost izbire med zamenjavo ali popravilom. Samo če je zamenjava ali popravilo pretirana ali nemogoča, ali ni mogoče dostaviti v razumnem času, imate pravico do znižanja cene ali zahteve za razveljavitev pogodbe o prodaji.

4. V prvih šestih mesecih lahko v vseh primerih uveljavljate garancijo. Pozneje morate dokazati, da napake na blagu niso posledica nenormalne uporabe.

Klauzula 8: Dostava in izvršitev

1. Vse blago in storitve se dostavljajo na naslov, ki ste ga navedli ob naročilu.

2. Ko je izdelek na zalogi, bo dostavljen na naslov za dostavo v predvidenem času dostave. Če izdelka ni na zalogi spletne trgovine, bo vaše naročilo odpremljeno, ko bo izdelek spet na zalogi. O obdobju dostave vas obvestimo v potrditvi naročila.

3. Dostava je odvisna od vaše države dostave. Za ogled predvidenih časov dostave za vašo državo kliknite tukaj. Končna dostava vašega nakupa bo izvedena v 30 dneh po oddaji naročila.

4. Če ne moremo dostaviti pravočasno, vas bomo vedno obvestili pred koncem obdobja dostave. Če tega ne storimo, lahko brezplačno prekličete svoje naročilo. V tem primeru vam bomo vrnili denar v 30 dneh po razveljavitvi pogodbe.

5. Pošiljanje blaga in darilnih bonov je vedno na našo odgovornost. Torej vam ni treba skrbeti za blago, ki se izgubi med prevozom. Če pa blago vrnete v 30 dneh po dostavi, ker ga ne želite obdržati, boste odgovorni za prevoz.

6. Če je bilo dostavljeno blago poškodovano med prevozom, se ne ujema z blagom, navedenim na dostavnem listu, ali se ne ujema z blagom, ki ste ga naročili, morate to čim prej sporočiti in v vsakem primeru v 3 dneh. Nato morate blago vrniti v 14 koledarskih dneh po dostavi.

7. Ne moremo biti odgovorni za kakršno koli posledično škodo, ki bi nastala zaradi zamude pri dostavi ali nedostave s strani prevoznika, določenega s strani podjetja. V takih primerih je naša odgovornost omejena na vrednost blaga, za katerega je bilo ugotovljeno, da ga stranka ni prejela.

Klauzula 9: Trajanje

1. Potrošnik ima pravico, da kadar koli prekine pogodbo za nedoločen čas, ob upoštevanju dogovorjenih pravil prekinitve in obvestila vsaj en mesec vnaprej.

2. Pogodba, sklenjena za določen čas, ima največ dveletno trajanje.

3. Če pogodba o prodaji blaga za določen čas določa, da bo v primeru neukrepanja potrošnika pogodba na daljavo podaljšana, se pogodba nadaljuje kot pogodba za nedoločen čas in zahteva obvestilo vsaj en mesec vnaprej.

4. Če je bila med podjetjem in potrošnikom sklenjena pogodba za zagotavljanje storitev za določen čas in vsebuje klavzulo o molčečem podaljšanju. Ta klavzula bo izpostavljena z odebeljenimi črkami in v okvirju, ločenem od besedila, na sprednji strani prve strani.

4. Ta klavzula bo vsebovala posledice molčečega podaljšanja, med katerimi so določbe naslednjega odstavka glede odpovedi, kot tudi zadnji možni datum nasprotovanja molčečemu podaljšanju s strani potrošnika in način obveščanja o tem nasprotovanju. Potrošnik lahko po molčečem podaljšanju pogodbe o storitvah za določen čas kadar koli in brez odškodnine prekine pogodbo, ob upoštevanju obvestila največ dveh mesecev.

Klauzula 10: Višja sila

1. V primeru višje sile nam ni treba izpolnjevati naših obveznosti. V tem primeru lahko bodisi začasno prekinemo naše obveznosti za čas trajanja višje sile ali dokončno prekinemo pogodbo.

2. Dogodki višje sile so vse okoliščine, ki so zunaj naše volje in nadzora ter onemogočajo popolno ali delno izpolnjevanje naših obveznosti. Med take dogodke spadajo med drugim stavke, požar, motnje v dobavi energije ali telekomunikacijskih omrežij ali komunikacijskih sistemov in/ali začasna nedelovanje spletne trgovine, zamuda pri dobavi ali odsotnost dobave s strani dobaviteljev ali drugih tretjih oseb,…

Klauzula 11: Intelektualna lastnina

1. Naša spletna stran, logotipi, besedila, fotografije, imena in na splošno vsa naša komunikacija so zaščiteni z avtorskimi pravicami, ki pripadajo nam ali našim dobaviteljem ali drugim upravičencem.

2. Prepovedana je uporaba in/ali spreminjanje katerih koli pravic intelektualne lastnine, kot je opisano v tej klavzuli. Tako na primer ne smete kopirati ali reproducirati risb, fotografij, imen, besedil, logotipov, barvnih kombinacij itd. …brez našega predhodnega pisnega in izrecnega soglasja.

3. Stranka ne sme uporabljati nobenih materialov, ki bi lahko kršili pravice do zasebnosti, pravice do javnosti, pravice intelektualne in/ali industrijske lastnine ali podobne pravice zaradi pomanjkanja dovoljenja lastnika teh pravic. MonkeyMonkey bvba ne prevzema nobene odgovornosti v primeru kakršne koli zahteve tretje osebe, ki temelji na trditvi, da primer, dostavljen s strani MonkeyMonkey, krši katero koli pravico tretje osebe.

Klauzula 12: Postopek pritožb in spori

1. Upamo, da so vsi naši stranke vedno 100% zadovoljne. Če pa bi kljub temu imeli pritožbe glede naših storitev, nas prosimo ne oklevajte kontaktirati na [email protected]. Potrudili se bomo, da bomo vašo pritožbo obravnavali v 7 dneh.

2. Vse pogodbe, ki jih sklenemo s strankami, ne glede na njihovo prebivališče, izključno ureja belgijsko pravo. Za odločanje o sporih, ki izhajajo iz ali so povezani s temi pogodbami, so pristojna samo belgijska sodišča. Če kot posledica mednarodnega prava velja pravo druge države, bo razlaga trenutnih pogojev in določil najprej opravljena v skladu s Knjigo VI belgijskega trgovinskega zakonika.

3. Kot alternativni ukrep reševanja sporov je bil Federalni servis za posredovanje potrošnikov imenovan za prejemanje vseh zahtev za reševanje potrošniških sporov zunaj sodišč. Servis bo neposredno posredoval ali vašo pritožbo prenesel na ustrezno službo. Storitev za posredovanje potrošnikov lahko kontaktirate preko te povezave: https://www.mediationconsommateur.be//en

3. V primeru čezmejnega spora lahko kontaktirate platformo “Online Dispute Resolution” Evropske unije preko te povezave: https://ec.europa.eu/odr

Slišite od drugih

94% nas priporoča, boste kmalu med njimi tudi vi?

reviews
google review kiyoh review

23.322 Mnenja

review star review star review star review star review star
83%
19292
review star review star review star review star review star
9%
2171
review star review star review star review star review star
3%
627
review star review star review star review star review star
2%
467
review star review star review star review star review star
3%
765

100% garancija zadovoljstva

checkmarkGarancija za napake pri črkovanju in tiskanju 
checkmark30-dnevna garancija vračila denarja
checkmark12-mesečna garancija na izdelek
checkmarkVedno se prilega garancija 
review star review star review star review star review star 9/10

Very nice case, delivered quickly and fits perfectly

Simone

Preverjeno
Market Harborough
Danes
review star review star review star review star review star 10/10

Excelente, muy bonita. Tardo un poco pero estoy muy satisfecha con la compra.

Cristina

Preverjeno
Bilbao
Včeraj
review star review star review star review star review star 9/10

This is my second case in 3 years, that’s how much I love it! The design is wonderful, it’s a very durable case, that lasts a long time. I’d highly recommend it

Jindra

Preverjeno
LEIGHTON BUZZARD
Predvčerajšnjim
review star review star review star review star review star 9/10

Brilliant case! I’m very clumsy and dropped my phone a lot. Still hasn’t got a single scratch on it!

Ellen

Preverjeno
Yeovil
Predvčerajšnjim
Ilustracija ženske, ki pravi: Živjo, sem Sofie in tukaj sem, da pomagam

500.000 zadovoljnih strank, boste kmalu tudi vi ena izmed njih?

Imate vprašanje? Na voljo sem od ponedeljka do sobote.