Model

Model

FAQ

Potrebujete pomoč?

Naročilo

Nisem zadovoljen! Kaj lahko storim? Zelo nam je žal, da niste zadovoljni z našo storitvijo. Trudimo se slediti najstrožjim pravnim smernicam za e-trgovino. Če imate težavo, ki je ni mogoče najti v pogosto zastavljenih vprašanjih, nas prosimo kontaktirajte na [email protected].

Kako lahko preverim status svojega naročila? Status vašega naročila lahko preverite tukaj.

Nisem prejel svojega naročila! Ste me oropali? Da! ... Samo šalim se. Po odpremi naročila zaupamo dostavnim podjetjem, s katerimi sodelujemo, da opravijo svoj del. Žal se včasih zgodi, da izgubijo paket ali ga dostavijo na napačen naslov. Imamo obdobje čakanja 25 delovnih dni po odpremi, da zagotovimo, da vaše naročilo ni zamujeno. Če v tem času ne prejmete svojega naročila, štejemo, da je bilo vaše naročilo izgubljeno med prevozom in vam bomo ponudili rešitev.
Prosimo, kontaktirajte nas, če v 25 delovnih dneh ne prejmete svojega naročila.

Pravkar sem oddal naročilo. Kaj zdaj? Najprej: Hvala za vaše naročilo! Sledi naslednje: Po oddaji naročila boste prejeli dva e-poštna sporočila z informacijami o statusu vašega naročila. Prvo e-poštno sporočilo bo potrdilo vaše naročilo. Običajno naročila odpremimo v 48 urah. Drugo e-poštno sporočilo bo potrdilo odpremo vašega naročila.

Ta e-pošta bo vsebovala vse podrobnosti o dostavi vašega posebnega naročila.

Če niste prejeli nobenih e-poštnih sporočil, prosimo, preverite mapo z neželeno pošto e-poštnega računa, s katerim ste registrirani pri nas.

Status vašega naročila lahko kadarkoli preverite tukaj.

Želim kupiti večje število ovitkov. Ali lahko dobim popust za večje naročilo? Ponujamo popuste za večja naročila od 10 ovitkov naprej. Vse informacije in popuste lahko pregledate na naši strani B2B.

Moj nakup se je pokvaril v obdobju garancije. Kaj zdaj? Na vse naše izdelke ponujamo 6 mesečno garancijsko dobo. Prizadevamo si, da bi vam zagotovili najboljšo kakovost. Če se vaš nakup pokvari v tem obdobju, bomo brezplačno zamenjali kupljeni izdelek.

V tem primeru nas prosimo kontaktirajte na [email protected]. Prosimo, vključite jasno sliko problema in številko naročila. Tako vam bomo lahko čim hitreje ponudili rešitev.

Premislil sem si. Ali lahko vrnem svoj nakup? Seveda lahko!

Svoje nakupe lahko vrnete v 30 dneh po prejemu. Obstajajo nekatere izjeme:

Izdelki, ki so primerni za vračilo:
Ponujamo 30-dnevno politiko vračila za vse ovitke iz naše kolekcije in za vse dodatke. To pomeni, da se lahko v prvih 30 koledarskih dneh po prejemu svojega nakupa premislite.

Vračila sprejemamo samo, če kupljeni izdelki niso uporabljeni in ne kažejo znakov obrabe.

Upoštevajte, da stroške vračila krije kupec. Paketi za vračilo ostanejo odgovornost kupca, dokler jih ne prejme CaseCompany. Vračilo naročila v celoti bomo izvedli v 7 dneh po prejemu vrnjenih nakupov.

Če želite vrniti svoj nakup, nas prosimo kontaktirajte na [email protected] oziroma v primeru, da ste prebivalec EU, nam pošljite Evropski obrazec za odstop od pogodbe.

Vračila brez predhodne komunikacije z nami ne bodo sprejeta.

Vračila lahko pošljete skupaj s številko naročila na:
MonkeyMonkey bvba
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgija

Izdelki, ki niso primerni za vračilo:

Osebno prilagojenih izdelkov ne sprejemamo za vračilo. Vsak osebno prilagojen ovitek ali rokav je izdelan po naročilu in ga ni mogoče prodati naprej.

Dodatne možnosti, dodane vašemu naročilu, kot sta sledljiva pošiljka in darilno zavijanje, niso povračljive.

Ali lahko spremenim ali prekličem svoje naročilo? Žal to ni mogoče. Ko je vaše naročilo potrjeno, takoj začnemo s postopkom izdelave in pošiljanja.
Nobene podrobnosti o vašem naročilu ne moremo spremeniti po potrditvi. Zato se prepričajte, da vnesete pravi naslov za dostavo in naročite pravi izdelek za vas.

Želim naložiti svoje slike. Kateri format in resolucija slik dajejo najboljši rezultat? Naše orodje za oblikovanje podpira formate .jpeg in .png. Za ovitek telefona priporočamo resolucijo 2000×3000 slikovnih pik. Za torbe za prenosnike in ovitke za iPad priporočamo resolucijo 4000×3000 slikovnih pik.
Če je vaša slika v predogledu v orodju za oblikovanje zamegljena ali pikslasta, bo taka tudi ko bo natisnjena. Zato poskrbite, da uporabljate slike visoke kakovosti.

Želim oblikovati svoj lasten ovitek za pametni telefon. Kako začnem? Specializirani smo za možnost oblikovanja lastnega ovitka za telefon.
Sledite tem korakom. Začnete lahko tukaj.

1. Izberite svojo napravo.
Imamo ovitke za več kot 200 naprav. Izberite svojo tukaj. Trudimo se, da bi zajemali čim več naprav. Če za vaš telefon nimamo ovitka, nam to sporočite tukaj.

2. Izberite vrsto ovitka, ki ga želite oblikovati.
Za pametne telefone imamo do 7 različnih možnosti, vsaka s svojimi lastnostmi, videzom in občutkom.

3. Začnite z oblikovanjem!
Lahko naložite svojo sliko iz računalnika ali svojega družbenega omrežja. V en kolaž lahko dodate do 10 fotografij. Zaključite z dodajanjem osebnega besedila ali nekaj emojijev. Vi nadzirate!

Vračila/Garancija

Moj nakup se je pokvaril med garancijskim obdobjem. Kaj zdaj? Na vse naše izdelke nudimo 6-mesečno garancijsko dobo. Trudimo se vam zagotoviti najboljšo kakovost. Če se vaš nakup pokvari v tem obdobju, bomo brezplačno zamenjali kupljeni izdelek.

Ko se to zgodi, nas kontaktirajte na [email protected]. Prosimo, priložite jasno sliko težave in številko naročila. Tako vam bomo lahko čim prej ponudili rešitev.

Premislil sem si. Lahko vrnem svoj nakup? Seveda!

Vaše nakupe lahko vrnete v 30 dneh po prejemu. Vendar obstajajo nekatere izjeme:

Izdelki, primerni za vračila:
Nudimo 30-dnevno politiko vračila za vse ovitke iz naše kolekcije in za vse dodatke. To pomeni, da si lahko v prvih 30 koledarskih dneh po prejemu nakupa premislite.

Vračila sprejemamo le, če kupljeni izdelki niso uporabljeni in ne kažejo znakov nošenja.

Upoštevajte, da so stroški vračila na strani kupca. Paketi za vračilo ostanejo odgovornost kupca, dokler jih ne prejme CaseCompany. Vračilo celotnega zneska naročila bomo izvedli v 7 dneh po prejemu vrnjenih nakupov.

Če želite vrniti svoj nakup, nas kontaktirajte na [email protected] ali, v primeru da ste prebivalec EU, pošljite Evropski obrazec za odstop.

Vračila brez predhodne komunikacije z nami ne bodo sprejeta.

Vračila lahko pošljete skupaj s številko naročila na:
MonkeyMonkey bvba
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgija

Izdelki, ki niso primerni za vračila:

Ne sprejemamo vračil za personalizirane izdelke. Vsak personaliziran ovitek ali torba je izdelan po naročilu in ga ni mogoče ponovno prodati.

Dodatne možnosti, dodane k vašemu naročilu, kot so sledenje pošiljki in darilno zavijanje, niso povračljive.

Lahko spremenim ali prekličem svoje naročilo? Na žalost to ni mogoče. Ko je vaše naročilo potrjeno, takoj začnemo s postopkom proizvodnje in dostave.
Po potrditvi ne moremo spremeniti nobenih podrobnosti o vašem naročilu. Zato se prepričajte, da vnesete pravi naslov za dostavo in naročite pravi izdelek za vas.

Stanje naročila

Na strani stanja piše, da je moje naročilo "Na čakanju". Kaj to pomeni? Ko je vaše naročilo postavljeno na "Čakanje", je običajno prisoten problem. Možno je, da smo vam že poslali e-pošto, da vas o tem obvestimo. Če nismo, nas kontaktirajte na [email protected].

Prepričajte se, da ste preverili mapo za neželeno pošto / smeti v e-pošti s katero ste se registrirali pri nas.

Pravkar sem prejel e-pošto, da je moje naročilo preklicano. Zakaj se to dogaja? Samodejno preklic naročila se zgodi, ko obstaja težava s plačilom. Če traja predolgo, da naročilo prejme plačilo po tem, ko je bilo oddano, naš sistem samodejno prekliče naročilo.

Če je bilo vaše naročilo preklicano proti vaši volji, nas kontaktirajte na [email protected].

Kako lahko preverim stanje svojega naročila? Stanje vašega naročila lahko preverite tukaj.

Vnesite e-pošto, s katero ste oddali naročilo, in številko naročila, in dobili boste najnovejše informacije o svojem naročilu.

Dostava

Mojega naročila nisem prejel! Ste me oropali? Seveda! ... Samo šalimo se. Po tem, ko pošljemo vaše naročilo, zaupamo dostavnim podjetjem, s katerimi sodelujemo, da opravijo svoj del. Na žalost se lahko včasih zgodi, da izgubijo pošiljko ali jo dostavijo na napačen naslov. Ohranjamo obdobje čakanja 25 delovnih dni po pošiljanju, da se prepričamo, da vaše naročilo ni zamujeno. Ko v tem čakalnem obdobju ne prejmete svojega naročila, štejemo, da je bilo naročilo izgubljeno med prevozom, in vam bomo ponudili rešitev.
Prosimo, kontaktirajte nas, če v 25 delovnih dneh ne prejmete svojega naročila.

Ali bom moral ob dostavi podpisati za svoje naročilo? UK/EU
Z našo možnostjo standardne dostave bo vaše naročilo dostavljeno v vaš poštni nabiralnik. Pri tem vam ne bo treba podpisati za svojo dostavo.

Z našo možnostjo sledene dostave boste morali podpisati ob dostavi. Če želite biti prepričani, da boste doma, ko pride dostavna služba, prosimo, preverite svoje podatke za sledenje.

US/CAN/AUS
Ob dostavi boste morali podpisati. Če želite biti prepričani, da boste doma, ko pride dostavna služba, prosimo, preverite svoje podatke za sledenje.

Moja koda za sledenje ne deluje. Kaj zdaj? Včasih se lahko zgodi, da vaša koda za sledenje po pošiljanju ni takoj aktivirana. Če vaše informacije za sledenje niso na voljo dva dni po tem, ko ste prejeli potrditev o pošiljanju, nas kontaktirajte na [email protected].

Ali lahko sledim svojemu naročilu? Je to mogoče? Sledenje nudimo vsem naročilom z izbrano možnostjo sledene dostave. Ko pošljemo vaše naročilo, boste prejeli e-pošto z vsemi podrobnostmi za sledenje.

Na žalost lahko sledenje ponudimo le za naročila z naslovom za dostavo v EU, ZDA, Kanadi in Avstraliji.

Standardno dostavo nudimo za večino držav po svetu.

Možnost standardne dostave ne vključuje kode za sledenje.

Moj naslov za dostavo je izven EU. Ali bom moral plačati uvozne dajatve? Nekatere države izven Evropske unije lahko zahtevajo uvozno dajatev, carine in sorodne carinske pristojbine za uvoz. Ti stroški niso vključeni v plačila, ki ste jih opravili nam. Ti stroški, če se zaračunajo, so določeni in zaračunani s strani carinskega urada države cilja. Za podrobnosti o stroških se obrnite na lokalni carinski urad.

Koliko časa traja dostava? Čas dostave ni zagotovljen za standardno dostavo. Če želite prejeti do določenega datuma, vam svetujemo, da izberete možnost spremljane dostave.

Navedeni časi dostave so ocenjeni časi, ki jih potrebuje poštna služba, in ne vključujejo časa obdelave na carini v namembni državi. V nekaterih primerih lahko lokalni carinski urad v vaši državi zahteva dodatne dokumente in čas za carinjenje vašega paketa, kar lahko povzroči tudi dodatno zamudo pri dostavi.

V času praznikov in zasedenih obdobij je mogoče, da bo prišlo do zamude pri obdelavi in dostavi vaše pošiljke. Carinska in poštna služba lahko v času največje sezone (črni petek, božič itd.) ali pred večjimi prazniki (npr. valentinovo) zahtevata dodaten čas za delo pri obdelavi/dostavi. Podrobnosti o praznikih v ciljni državi najdete na spletnem mestu lokalne vlade.

Country Shipping type Duration (business days)
Austria standard 4-5
Austria express 3-4
Australia express 6-7
Australia standard 12-15
Belgium standard 3-6
Belgium express 2-4
Bulgaria standard 5-8
Bulgaria express 3-6
Canada express 5-10
Canada standard 10-15
Switzerland express 3-5
Switzerland standard 4-6
Cyprus express 5-10
Cyprus standard 5-8
Czech Republic standard 5-8
Czech Republic express 3-4
Germany standard 3-5
Germany express 3-4
Denmark express 3-4
Denmark standard 5-8
Estonia standard 5-8
Estonia express 4-6
Spain standard 5-8
Spain express 3-6
Finland express 3-6
Finland standard 5-8
France express 3-4
France standard 4-6
Greece express 4-6
Greece standard 5-8
Croatia express 4-7
Croatia standard 5-8
Hungary standard 5-8
Hungary express 3-6
Ireland standard 5-8
Ireland express 3-6
Italy express 3-6
Italy standard 5-8
Lithuania standard 5-8
Lithuania express 4-6
Luxembourg express 3-4
Luxembourg standard 3-6
Latvia standard 5-8
Latvia express 4-6
Malta standard 5-8
Malta express 5-10
The Netherlands express 1-3
The Netherlands standard 3-4
Norway standard 5-8
Norway express 5-7
Poland express 3-6
Poland standard 5-8
Portugal express 3-6
Portugal standard 5-8
Romania standard 5-8
Romania express 3-6
Sweden standard 5-8
Sweden express 3-6
Slovenia standard 5-8
Slovenia express 3-6
Slovakia express 3-6
Slovakia standard 5-8
United States standard 5-7
United States express 4-6
Rest of the world standard 10 - 15

Plačilo

Mislim, da je med plačilom prišlo do napake. Kako lahko preverim, če je bilo vse v redu? Ko prejmemo plačilo, takoj pošljemo e-poštno sporočilo na naslov, ki ste ga registrirali, s katerim potrdite svoje naročilo. Če niste prejeli našega e-poštnega sporočila in vam je bilo naše naročilo zaračunano, se obrnite na [email protected].

Prosimo, preverite mapo z neželeno pošto e-poštnega računa, s katerim ste registrirani pri nas, če niste prejeli nobenih potrditvenih e-poštnih sporočil.

Kako lahko plačam svoje naročilo? Sprejemamo različne možnosti plačila. PayPal, kreditna kartica in bančno nakazilo.
Naročilo obdelamo in pošljemo po prejemu plačila. Če se odločite za plačilo preko bančnega nakazila, lahko to zamakne obdelavo vašega naročila.

Izdelava lastnega ovitka

Želim naložiti svoje slike. Kateri format slike in ločljivost dajeta najboljši rezultat? Naše orodje za oblikovanje podpira formate .jpeg in .png. Za ovitek telefona priporočamo ločljivost 2000×3000 slikovnih pik. Za torbe za prenosnike in ovitke za iPad priporočamo ločljivost 4000×3000 slikovnih pik.
Če je vaša slika v predogledu v orodju za oblikovanje zamegljena ali pikselizirana, bo verjetno taka tudi po tiskanju. Zato se prepričajte, da uporabljate slike visoke kakovosti.

Želim oblikovati lasten ovitek za pametni telefon. Kako začnem? Specializirani smo za omogočanje oblikovanja lastnih ovitkov za telefone.
Sledite tem korakom. Začnete lahko tukaj.

1. Izberite svojo napravo.
Imamo ovitke za več kot 200 naprav. Izberite svojo tukaj. Trudimo se ponuditi čim več naprav. Če za vaš telefon nimamo ovitka, nam to sporočite tukaj.

2. Izberite vrsto ovitka, ki ga želite oblikovati.
Za pametne telefone imamo do 7 različnih možnosti, vsaka s svojimi značilnostmi, videzom in lastnostmi.

3. Začnite oblikovati!
Lahko naložite svojo sliko z računalnika ali svojega družbenega omrežja. Dodate lahko do 10 fotografij v en kolaž. Zaključite z dodajanjem osebnega besedila ali nekaj emojijev. Vi imate nadzor!

Potrebujete več informacij?

Pišite nam lahko na: [email protected].

Kontaktirajte nas

Slišite od drugih

94% nas priporoča, boste kmalu med njimi tudi vi?

reviews
google review kiyoh review

18.493 Mnenja

review star review star review star review star review star
81%
14918
review star review star review star review star review star
10%
1826
review star review star review star review star review star
3%
578
review star review star review star review star review star
2%
441
review star review star review star review star review star
4%
730

100% garancija zadovoljstva

checkmarkGarancija za napake pri črkovanju in tiskanju 
checkmark30-dnevna garancija vračila denarja
checkmark12-mesečna garancija na izdelek
checkmarkVedno se prilega garancija 
review star review star review star review star review star 10/10

I’m really happy with my case it’s exactly what I wanted

Julie

Preverjeno
WALSALL
Včeraj
review star review star review star review star review star 10/10

The exact design I was looking for and arrived when it was expected to. Able to track the delivery the whole way. Would definitely order from here again.

Charlotte

Preverjeno
Alfreton
Včeraj
review star review star review star review star review star 10/10

Så nöjd

Malin

Preverjeno
Föllinge
Včeraj
review star review star review star review star review star 9/10

Couldn't believe how quick it came specially as not from this country. Quality is superb! Will order again.

Claire

Preverjeno
Portsmouth
Včeraj
Ilustracija ženske, ki pravi: Živjo, sem Sofie in tukaj sem, da pomagam

500.000 zadovoljnih strank, boste kmalu tudi vi ena izmed njih?

Imate vprašanje? Na voljo sem od ponedeljka do sobote.